Vi understreker viktigheten av personvern og er opptatt av å tjene din tillit ved å innføre høye standarder for beskyttelse av din personlige informasjon.
Denne policyen gjelder for nettstedene våre og beskriver typen personlig informasjon vi samler inn og mottar, omstendighetene der vi samler inn eller mottar personlig informasjon, retningslinjene og prosedyrene vi har etablert som beskriver bruken og lagringen av dem, og for deling av visse typer av personlig informasjon under visse begrensede omstendigheter, prosedyrene du bør følge hvis du har spørsmål eller forespørsler angående din personlige informasjon eller våre retningslinjer og prosedyrer og personen som slike spørsmål eller forespørsler skal rettes til, og hvilke midler du kan henvende deg til kommunisere med den personen.
Vi kontrollerer ikke og er ikke ansvarlig for retningslinjene eller handlingene fra tredjepart som er koblet fra dette nettstedet, og du bør sjekke direkte med dem siden deres retningslinjer og vilkår vil styre hvordan de håndterer og behandler personlig informasjon.
I denne policyen betyr «personlig informasjon» eller «personlig identifiserbar informasjon» informasjon om deg som er unik og faktisk eller potensielt vil identifisere deg som person, som navn, adresse, e-postadresse eller telefonnummer, og det er ikke ellers offentlig tilgjengelig og ikke er en del av din arbeidsidentifikasjon og inkluderer informasjon du gir oss når du bruker nettstedet vårt til å foreta eller endre en reservasjon, etablere en profil, kommunisere personlige preferanser, delta i, svare på eller dra nytte av spesielle tilbud, eller som du på annen måte gir oss i løpet av bruken av nettstedet vårt. Samlet informasjon eller statistikk, selv om det er samlet eller avledet fra din personlige informasjon og deretter samlet og blandet med informasjon fra andre, er ikke personlig informasjon siden det ikke identifiserer deg eller noen spesifikk personlig identifiserbar informasjon om deg. Vi bruker samlet eller statistisk informasjon for å bedre betjene våre gjester og kunder generelt, for å forbedre ytelsen til nettstedet vårt og for generelt å forbedre hvordan vi gjør forretninger.
Vi vil gi deg muligheter til å ‘melde deg ut’ og til å korrigere eller oppdatere din personlige informasjon og beskrevet disse mulighetene nedenfor, men du er ansvarlig for å sikre at informasjonen du gir oss og som vi vedlikeholder er fullstendig, nøyaktig og oppdatert. Vi kan ikke og vil ikke være ansvarlig overfor deg eller noen annen part hvis du av en eller annen grunn ikke gir oss fullstendig, nøyaktig og aktuell informasjon eller hvis du ikke klarer å oppdatere slik informasjon på rett tid.
HVORDAN DU KAN TILLEGG OSS PERSONLIG INFORMASJON VED DET VÅRE NETTSTEDET
- Ved å gjøre en reservasjon eller ved å bruke nettstedet.
- Ved å kommunisere med oss angående levering av tjenester, inkludert profiler, preferanser eller spesielle forespørsler du måtte komme med.
- Ved å delta i et markedsføringsinitiativ, kartlegge eller svare på spesielle tilbud kan vi sende deg fra tid til annen.
- Ved å registrere eller på annen måte legge inn informasjon på eller gjennom vår hjemmeside.
Nedenfor beskriver vi hvilken type informasjon som normalt samles inn i hver av disse omstendighetene, årsakene til dette, hvordan vi har til hensikt å bruke den og lagre den.
Lage en reservasjon / fullføre form
Når du reserverer eller bruker skjemaer på nettstedet, er det nødvendig å ha informasjon for å identifisere deg, kontakte deg og behandle kjøpet og forespørslene dine. Dette inkluderer vanligvis navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse, kredittkortnummer og utløpsdato og språkinnstillinger. Det kan også omfatte, hvis du velger å dele den informasjonen med oss, dine preferanser angående tjenester vi kan tilby, for eksempel romtype, type seng og lignende. Fra tid til annen tilbyr vi også spesialtilbud for rabatter (for eksempel til eldre eller for barn), og vi kan kreve fødselsdatoer eller annen kvalifiserende informasjon for å vurdere din kvalifisering og behandle din reservasjon eller deltakelse riktig. Hvis du velger å delta eller dra nytte av en kampanje, pakke eller annen tjeneste som involverer tredjeparter, vil dine personlige opplysninger bli delt med den tredjeparten i den grad det er nødvendig for å delta, melde deg inn eller på annen måte gi deg tjenesten og behandle kjøpet eller forespørsel.
Vi kan bruke informasjonen du gir for å sende deg tilbud og informasjon om hotellets tjenester og tjenester fra utvalgte tredjeparter. Bortsett fra som vi har beskrevet i denne policyen, vil din personlige informasjon ikke bli gitt til disse tredjepartene.
VI tilbyr deg muligheten til å motta målrettede, tidsmessige varsler om tidssensitive tilbud
For å registrere deg for denne tjenesten krever vi at du oppgir e-postadresse, fornavn, etternavn og postnummer. Du kan når som helst avmelde deg ved å bruke lenken som følger med på hvert tilbud vi sender deg. Hvis du ombestemmer deg, kan du selvfølgelig abonnere igjen når som helst i fremtiden.
Ved å besøke vår hjemmeside
Nettstedet vårt samler ikke inn personlig identifiserbar informasjon fra deg eller datamaskinen din når du bare besøker (f.eks. Bla gjennom), og med mindre du faktisk gir oss personlig identifiserbar informasjon, vil vi ikke vite eller samle inn navnet ditt, din e-postadresse eller noen annen personlig identifiserbar informasjon om deg. Når du har en forespørsel eller besøker en side på nettstedet vårt, logger vi viss kommunikasjon, teknisk og operasjonell informasjon og samler den med annen lignende informasjon for å få nettstedet til å fungere korrekt, utføre kapasitet og annen teknisk planlegging og generelt gjøre at nettstedet vårt fungerer riktig og forbedre det der vi kan. Vi bruker også denne informasjonen for å bedre forstå hvordan besøkende bruker nettstedet vårt, og hvordan vi bedre kan skreddersy nettstedet vårt, innholdet og funksjonaliteten for å dekke dine behov.
HVORFOR VI HENTER PERSONLIG INFORMASJON
1. Å etablere, opprettholde og ære vårt forhold til deg og gi deg våre tjenester og våre tredjeparts leverandører og salgsfremmende partnere.
2. Å forstå og bedre forsøk på å oppfylle dine behov og preferanser når det gjelder å tilby tjenester fra oss.
3. Å utvikle, forbedre, markedsføre eller tilby produkter og tjenester eller tilbud vi tror, basert på informasjonen du gir oss, kan du være interessert i å motta.
4. Å styre og utvikle vår virksomhet og drift og hjelpe oss med å forbedre tjenestene våre for deg.
5. For å oppfylle juridiske og lovmessige krav.
NÅR avslører vi personopplysninger
1 Personlig informasjon kan deles internt med bedriftskontorer eller søsteregenskaper, slik at de kan tilby tjenestene du har reservert.
2. Personopplysninger kan deles med en person som, etter rimelig vurdering av hotellet, opptrer på dine vegne av eller som din agent – for eksempel et reisebyrå, sekretær eller forretningsavdeling som tar en reservasjon for deg.
3. Personopplysninger kan deles med en tredjepart som er involvert i behandling av transaksjoner du ber om, og som gir deg tjenester.
4. Personlig informasjon kan deles med en tredjepart for å utføre funksjoner, behandle transaksjoner eller levere varer eller tjenester til deg, for eksempel reservasjonshåndtering, databehandling eller lagring, undersøkelser eller forskning, for å evaluere kundens kredittverdighet eller for å samle inn en kundes konto.
5. Personopplysninger kan deles med en offentlig myndighet eller en tjenestemann eller de som opptrer under regjering eller rettslig myndighet for å beskytte eiendelene og driften til hotellet, eller hvis det etter en rimelig vurdering av hotellet ser ut til at det kan være fare for livet , eiendom eller offentlig sikkerhet som kan unngås eller minimeres ved utlevering av informasjonen, eller hvilken avsløring er påkrevd i henhold til lov eller forskrift.
PRINSIPPER
1. Vi vil ikke samle inn, bruke eller avsløre din personlige informasjon til noe annet formål enn de som er identifisert over, bortsett fra med ditt samtykke.
2. Vi vil beskytte din personlige informasjon fra utlevering annet enn som identifisert ovenfor eller med ditt samtykke.
3. Vi vil ta skritt for å beskytte konfidensialiteten til din personlige informasjon når du handler med tredjeparter, i samsvar med vår policy og lover og forskrifter som gjelder.
4. Vi vil strebe etter å holde din personlige informasjon nøyaktig og oppdatert, og vi vil gi deg rimelige muligheter til å få tilgang, korrigere og oppdatere din personlige informasjon.
Du står alltid fritt til å nekte å gi personlig informasjon til oss, og erkjenner at dette i noen tilfeller kan begrense eller gjøre det umulig for oss å avtale å gi deg de tjenestene eller varene du kan be om.
Du kan også trekke tilbake samtykket ditt med hensyn til bruk av din personlige informasjon til markedsføringsformål når som helst, med forbehold om juridiske eller kontraktsmessige begrensninger og rimelig varsel, når du får tilgang til eller besøker vår hjemmeside eller ved å sende oss en e-post ved å bruke kontaktinformasjonen levert på dette nettstedet ved å bruke «Avmeld abonnement» som emnelinje, og som gir oss tilstrekkelige personlige identifikatorer slik at vi kan handle effektivt på forespørsel. Hvis du har spørsmål eller bekymringer om vår personvernpraksis eller hvordan vi samler inn, håndterer eller bruker din personlige informasjon, vennligst kontakt oss via kontaktinformasjonen på dette nettstedet.